1. Gaskets fale
Gaskets fale e mafai ona masani ona faavasegaina o gaskets e manaomia i aso uma, e pei o placemats masani, laulau fala, o le mafuaaga autu mo le faaaogaina o mea silicone o le puipuia lea o le faaleagaina o le desktop, malosi adsorption meatotino e mafai ona taofia ipu ma apa mai see, ao avea le matafaioi o fa'a'avevela vevela.
O le malosi o le adsorption performance e mafai ona taofia ai ipu ma ipu mai le see, aʻo faia le matafaioi o le vevela vevela, placemats e masani lava ona faia i mea faʻaoga silikoni, - e masani lava o le autu o foliga vaaia, o lea e sili atu le taua o le lanu ma le mamanu!

2. Fa'alogoina le pepa silicone
O le matafaioi autu o lenei ituaiga o oloa mo conductors faaeletonika, e pei o le conductive silicone film, vevela fesiitaiga laupepa silicone ma isi mea ona o oloa silicone i le faaopoopoga o le catalyst o loo i ai se vaega electrostatic ma conductive meatotino, lea e faʻapipiʻi i totonu o le laupepa meafaigaluega, conductive black particles ma coatings e ausia ai le aafiaga lagona!O lenei oloa o loʻo i luga nei o masini eletise uma e tatau ona i ai le mea tutusa!
3, Pepa silicone vasega meaai
E pei o mea e manaʻomia i aso uma, mea faʻafomaʻi ma fesoʻotaʻiga umi ma le tino o le tagata oloa e tatau ona faʻaaogaina lenei ituaiga o oloa, e pei o le tapuni faʻamau faʻamau pepa, fesoʻotaʻiga faʻalavelave faʻafuaseʻi pepa, ma isi, o lenei oloa e tatau ona faʻafetaui le tulaga o le puipuiga o le siosiomaga faʻamaonia tusi faamaonia. .

4. Fa'ailoga fa'ainisinia
Fa'aaoga lautele, mamana, i alamanuia eseese, gaskets masini ma gaskets buffer e mafai ona fai mai o le ituaiga sili ona taatele o oloa, o lenei ituaiga o mea fa'aoga eseese o lo'o i ai foi le tele o oloa gaosi oloa silicone se tasi o autu, ma eseese fa'aoga o siosiomaga eseese. ma le faʻatinoga e mafai ona filifilia mea eseese, faʻaopoopo i mea silikoni, paʻu masani, paʻu nitrile, neoprene, paʻu fluorine, ma isi mea faʻaaoga lautele!


Taimi meli: Aukuso-05-2022