ABS: Acrylonitrile Butadiene Styrene

Acrylonitrile butadiene styrene (ABS) o se palasitika o se terpolymer, o se polymer aofia ai tolu eseese monomers. ABS faia e polymerizing styrene ma acrylonitrile i le i ai o polybutadiene. Acrylonitrile o se monomer gaosia faia mai propylene ma amonia ao butadiene o se penisini hydrocarbon, ma le styrene monomer e faia e le dehydrogeneration o le ethyl benzene. Dehydrogenation o se vailaʻau tali atu e aofia ai le aveʻesea o hydrogen mai se vailaʻau mole ma o le faʻafesuiaʻi o hydrogenation. O le faʻaletonuina liua alkanes, lea e matua inert ma maualalo-taua, i olefins (aofia ai alkenes), lea e toe faʻatinoina ma sili atu le taua. Dehydrogeneration gaioiga e masani ona faʻaaogaina e fausia ai mea manogi ma styrene i le petrochemical pisinisi. E lua ituaiga: tasi mo le extrusion o foliga ma le isi o le thermoplastic faʻaaogaina mo suia foliga. ABS tuʻufaʻatasia e masani lava o le afa styrene ma le malologa paleni i le va o butadiene ma acrylonitrile. E fefiloi lelei ABS ma isi mea e pei o polyvinylchloride, polycarbonate, ma polysulphones. O nei palu faʻatagaina faʻatagaina mo se lautele lautele o foliga ma faʻaoga.

Faʻasolopito, ABS na muamua atiaʻe i le taimi o le WWII o se sui mo paʻu. E ui lava na le aoga i lena tusi talosaga, ae na avanoa lautele mo pisinisi pisinisi i le 1950s. O aso nei o loʻo faʻaaogaina le ABS i se vaega eseʻese o apalai e aofia ai meataʻalo. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le LEGO® poloka na faia mai ia aua e mama ma matua anagata. E le gata i lea o le gaosia i le maualuga o le vevela e faʻaleleia ai le pupula ma le vevela-teteʻe o mea a o gaosia i le maualalo o le vevela e maua ai le teteʻe atu ma le malosi.

ABS o le amorphous, o lona uiga e leai se moni liusuavai faʻamafanafanaina ae o le tioata suiga vevela e tusa ma le 105◦C poʻo le 221F. E i ai le fautuaina faʻaauau tautua tautua vevela mai -20◦C i le 80◦C (-4◦F i le 176◦ F). E mu gofie pe a oʻo i le vevela o le tau pei o mea na gaosia e se afi mumu. Muamua o le a liusuavai, ona faʻapapula lea, ona pa lea i totonu o le afi mumu aʻo faʻapipiʻi le palasitika. O lona lelei o le i ai maualuga dimensional tulaga mautu ma faʻaali faigata i lalo o le maualalo vevela. O le isi tulaga le lelei o le pe a susunuina le ABS o le a mafua ai le maualuga ulaula gaosiga.

ABS e lautele puipuia vailaʻau. E teteʻe atu i aqueous acid, alkalis, ma phosphoric acid, faʻamalosiʻau vai hydrochloric ma manu, fualaʻau ma minerale suauʻu. Ae o le ABS e matua osofaʻia lava e nisi solvents. O le faʻafesoʻotaʻi umi ma mea manogi e mafai ona faʻavasega, ketones ma ester e le maua ai ni iʻuga lelei. E faʻatapulaʻa le teteʻe ole tau. A mu le ABS, e faʻatupuina le maualuga o le asu. O le susulu o le la e faʻaleagaina ai le ABS. O lona faʻaaogaina i le sitbelt faʻasaʻolotoina faʻamau o taʻavale mafua ai le sili ona tele ma sili ona taugata manatuaina i le US talaʻaga. O le ABS e teteʻe atu i le tele o ituaiga vailaʻau e aofia ai acid tuʻufaʻatasi, dilute acid ma alkali. E le lelei faʻatinoina i le manogi ma halogenated hydrocarbons.

O le taua uiga o le ABS o aʻafiaga-teteʻe ma faigata. E le gata i lea, e mafai foi ona gaosi ABS ina ia malamalama ai le laualuga. Meataalo faʻaaogaina e mafua ai ona o nei uiga lelei. O le mea moni, pei ona taʻua, o se tasi o sili ona taʻutaʻua tagata faʻaaogaina le ABS o LEGO® mo a latou felanulanuaʻi, iila iila fale poloka. O loʻo faʻaaogaina foi e fai ai mea fai musika, ulu kalapu tapolo, masini faʻafomaʻi mo le mauaina o le toto, pulou pulou, paʻu vai paʻepaʻe, ato, ma aveina pusa.

E oona le ABS?

E le afaina tele le ABS ona e leai ni vailaʻau na te iloaina, ma e leai foʻi ni aafiaga leaga o le soifua maloloina e fesoʻotaʻi ma le faʻaalia o le ABS. O lena fai mai, ABS e masani ona le talafeagai mo totoga toto.

O a meatotino a le ABS?

ABS e matua faʻavae malosi, o le mafuaʻaga lea e faʻaaogaina ai i mea e pei o mea puʻeata fale, fale puipui, ma afifiina. A e manaʻomia se palasitika taugofie, malosi ma malo e taofi lelei i aafiaga i fafo atu, o le ABS o se filifiliga lelei.

Meatotino Taua
Igoa Tekonolosi Acrylonitrile butadiene styrene (ABS)
Fua Faatatau o vailaʻau (C8H8) x· (C4H6) l·(C3H3N) z)
Suiga Glass 105 °C (221) °F) *
Masani faaleleia tui masani 204 - 238 °C (400 - 460 °F) *
Vevela Deflection vevela (HDT) 98 °C (208) °F) ile 0.46 MPa (66 PSI) **
UL RTI 60 °I (140 °F) ***
Malosi malolo 46 MPa (6600 PSI) ***
Malosiaga fetuutuunai 74 MPa (10800 PSI) ***
Malosiaga Faapitoa 1.06
Tuumuli Fua 0.5-0.7% (.005-.007 i / i) ***

abs-plastic


Taimi Post: Nov-05-2019