I le faaopoopo atu i ona lava uiga sili atu le faatinoga, o oloa silicone ei ai se isi malosi, o le tele-filifiliga o lanu e mafai ai ona sili atu le tauvaga a latou oloa.

 

Ole fofo ole toning

O le auala o le faʻamavaeina lea o le paʻu silicone i totonu o se solvent lelei i totonu o se vaifofo o se faʻatonuga faapitoa, ona faʻafefiloi lea o le paʻu silicone compounding agent sei vagana ai le sulfur ma le paʻu paʻu faʻapipiʻi sei vagana ai le sulfur tutusa, faʻagogo le solvent i se vevela, ma mulimuli ane faaopoopo. sulfur i luga o le paluga paluga.Art lavelave, faʻasalalau le tutusa, eseesega lanu, faigata ona toe faʻaleleia le solvent, faʻaleagaina o le siosiomaga, faʻaitiitia le faʻaaogaina.

 

Fa'afefiloi lanu

I oloa silicone o loʻo i ai nei, o le auala sili ona faʻaaogaina o le toning o le faʻapipiʻi saʻo o le toner i le vaʻa, pe faʻafefiloi muamua i le vaʻa, ona faʻaopopo lea i le mea paʻu, ma faʻaoso tutusa e ala i le paluga paʻu e maua ai le lanu. o pa'u silicone.Metotia ua vaevaeina i ituaiga nei.

 

Lanu pa'u

I totonu o le paluga, o le paʻu ma mea laiti e faʻapipiʻi saʻo i le paʻu silicone mo le faʻafefiloi.O lona lelei o le faʻaogaina faigofie, taugofie, ae faʻafefiloi le pefu, faʻaleagaina o le siosiomaga, ma e le faigofie ona faʻasalalau solo, lanu lanu, pe a fai e mafiafia tele, o le a mafua ai foi le lanu lanu, taʻavale poʻo le chromatographic filogia, ma isi, itiiti le fa'aoga.

 

Pasi lanu

Muamua, o le toner e faʻafefiloi ma se vailaʻau faʻapipiʻi vai (e pei o le plasticizer), eleele i totonu o se paʻu poʻo slurry ma se masini taʻavale tolu, ona faʻaopoopo lea i le oloa paʻu silicone i se vaega tumau.O le auala e aloese ai mai le lele o le pefu ma e aoga i le faʻasalalauina o le toner i le paʻu ma le lanu toniga.Ae ui i lea, o le toner i totonu o le paʻu lanu e maualalo, o le lanu e le maualuga, felauaiga, leiloa, tagata faʻaoga e le faigofie ona faʻaoga.

 

Lanu pa'u

I le taimi nei, e lua auala autu e saunia ai le toner.E pei o isi auala faʻapipiʻi faʻapipiʻi paʻu paʻu, o le toner paʻu e muamua faʻauluina e le surfactant, ona faʻapipiʻiina lea e ala i le faʻafefeteina o le solo poʻo le faʻafefeteina o le resini;O le auala lona lua o le faʻaaogaina lea o surfactants e faʻafefe ai le toner, ona faʻaaogaina lea o le malosi faʻainisinia e faʻamamaina ai vaega toner, e faia ai se faʻasalalauga o se faʻatonuga faapitoa, ona faʻafefiloi ai lea ma le latex co-precipitation, pe a uma ona faʻamago, rolling granulation.Granular toner e faigofie ona faʻaoga, faʻasalalau lelei, leai se pefu e lele, leai se faʻaleagaina o le siosiomaga, lanu susulu, lanu lanu lauulu, leai se eseesega lanu, o se auala faʻafefete lanu lanu.Ae ui i lea, o le lavelave o sauniuniga ma le tau maualuga o le toner e faʻatapulaaina lona faʻaogaina lautele.

 

Mo nisi fa'amatalaga o oloa pa'u silicone, fa'amolemole mulimulijwtrubber.com.


Taimi meli: Ian-06-2022