Oval Custom Passive Radiator
Fa'alala'au Fa'asa'o Fa'apitoa (1)

O lenei Mataupu o le a faʻailoa atu ia te oe le mea o le passive radiator

Passive radiator o se fa'alogo leo e fa'aogaina ai le "passive radiator" e masani ona aofia ai se vaega tautala malosi ma se iunite pasi (passive radiator).O se iunite pa'u e masani lava ona foliga tutusa ma se iunite tautala malosi, ae leai se leo vili po'o se maneta ave.

Passive radiators e masani ona manatu i latou e le iloa o ni oloa a le au gaosi leo e tipi tulimanu.E foliga tutusa ma se iunite bass masani;Ae i totonu, o le fausaga e fai si ese.E leai ni ta'iala o lo'o fa'apipi'i i ai, ma e leai fo'i ni maneta fa'ata'ita'i masani i tua.O nisi tagata gaosi oloa ma tagata fa'atau oloa latou te fa'amatalaina o se "bass tele i luga o se failauga" po'o se "bass fa'alua."Ae o le mea moni, e le maua ai se bass malosi.

Aisea la tatou te faʻaaogaina ai radiators passive?O le a lena?O a ni tulaga lelei o le i ai i luga o se failauga?

E mafai ona tatou faʻatusatusaina se radiator passive i se "mamafa" faʻaopoopo i se "puna."O le tautotogo "e aofia ai mama diaphragm i le pito o le pesini pepa ma le ea i totonu o le pusa.""Mamafa" e faia i le pesini pepa ma le mamafa.O le counterweight o se vaega taua i le mamanu o le passive radiator, lea e fesoʻotaʻi saʻo ma le faʻalogo mulimuli.

Passive radiator e mafai ona maua ai le resonance e ala i le suia o le mamafa, e tutusa ma se tui.Ae ui i lea, e le pei o tui faʻalogo, o le vibration o passive radiators e le vave pala i totonu o se mamao ese mai le resonant frequency.Passive radiators e masani ona pala ile fua ole 18db ile octave.E ui ina foliga tifato le pi'o, ae o lo'o maua pea se leo aoga o le afa-valu mo le failauga.O lenei mea e mafai ai ona mamanuina e faʻalogo i le loloto e le mafai ona oʻo i ai le woofer a le failauga, e aunoa ma le taua tele o le "vavae" i le va o le leo leo o le woofer ma le pasive radiator, e maua ai se piʻo leo lamolemole mai le maualuga i lalo.

I le tulaga masani, e tetete fa'amalama passive e pei o levi: a alu i fafo le pesini pepa a le woofer, o lona pesini pepa e alu i totonu;Pe a alu i totonu le pesini pepa a le woofer, e alu i fafo lona pesini pepa.Ae e le o le tulaga lena.O le basso basin ma le passive radiator basin e mafai ona alu i totonu poʻo fafo i le taimi e tasi (e taʻua lea "i le vaega"), poʻo se tuʻufaʻatasiga o gaioiga faʻafeagai (" i fafo o le vaega "- o le faʻataʻitaʻiga sili ona ogaoga o le" ese mai le vaega. 180 tikeri ", e pei ona taʻua muamua i le leve).I le a'oa'oga, mo le fa'aopoopoina o leo e lua, e tatau ona fa'agaioi i se vaega sa'o.Ae ui i lea, ona o le faʻatapulaʻaina o le tino, i le tele o tulaga o loʻo i ai sina gaioiga e le tutusa i ia faiga o le resonance.

O se tasi o faʻamanuiaga sili o leo leo faʻapipiʻiina ma passive radiators e mafai ona latou suia le avega o le gaosiga o bass mai le laʻititi laʻititi o le woofer i le tele tele o le passive radiator (e manaʻomia e le woofer le aofaʻi maualuga o le ea tulei i le tulaga. "-3dB" e maua ai le leo tutusa i le tele o taimi).I le taimi nei, e mafai e le passive radiator ona faʻatinoina le tele o le vibration linear (o le faʻaogaina o le pesini pepa i totonu ma fafo).O le isi fa'amanuiaga fa'aalia o le fa'aliga maualalo o le tali fa'atelega e fa'alautele atu i lalo.E le gata i lea, o le laʻititi laʻititi o le bass unit e mafai ona faʻaaogaina i le mamanu, ina ia mafai ai ona sili atu le saʻo o le bass ma le vaeluagalemu, sili atu le vavaeeseina.

JWTRUBBER ua faʻapitoa i le tuʻufaʻatasialeitio fa'aletonu since 2007. To see our passive radiator product page, you will found our great capability. Just rest assured to send us the 3D drawings at admin@jwtrubber.com for a competitive quote, thanks.


Taimi meli: Nov-01-2021